به اطلاع میرساند آموزشگاه فنی حرفه ایی ایده گستر ارقام  از متقاضیان پذیرش دوره های آموزش حسابداری ویژه بازار کار به منظور معرفی به کارفرمایان هنر جو می پذیرد . بر این اساس متقاضیان می توانند از طرق زیر تا تاریخ ۲۰آبان جهت ثبت نام اقدام نموده تا مشمول تخفیفات ویژه دوره پایانی پاییزی شوند.

افراد واجد شرایط می توانند فرم درخواست را تکمیل و جهت دریافت اطلاعات بیشتر به آدرس ذیل مراجعه فرمایند.

استاد

استاد یکی از ارکان مهم جهت آموزش است و ما از استادان بسیار متبحر و مجرب در این حیطه استفاده میکنیم .
تدریس خصوصی حسابداری به ساده ترین روش و کمترین هزینه، دوره مقدماتی برای ورود به بازار کار شامل مطالب کاملا کاربردی و دوره پیشرفته جهت ارتقای مهارتهای حرفه ای حسابداری ویژه افراد شاغل در حرفه، همین الان می توانید با شماره ۰۲۱۸۸۷۱۰۵۶۲تماس بگیرید تا در دوره جدید ما ثبت نام شوید.

دانش پذیر

دانشجو در هر شرایطی پرسشگر و نقاد است ، از عملکرد های گذشته ، وضعیت حال و رویکرد های آینده ، از ارتباط بین مطالبی که مطالعه کرده و … دانشجو می داند که بی معنی ترین سوالات آنهایی هستند که هرگز پرسیده نمی شوند ، پس از سوال کردن نمی هراسد ، و از آن بیمی ندارد که مورد تمسخر پرسش شونده و یا دیگران قرار گیرد بلکه تا زمانی که به پاسخ پرسش خویش نرسیده آرام نمی گیرد ، از هرکسی که توانایی پاسخ دادن دارد می پرسد و هر کتابی که لازم باشد می خواند و مهمترین چیز برای او رسیدن به پاسخی است که قلب و روان او را آرام کند . ما به تمامی سوالات دانشجویان در خصوص رشته حسابداری پاسخ خواهیم داد تا آنها به تبحر و آگاهی کامل در این زمینه برسند. اگر به دنبال کسب مدرک معتبر و بین المللی از یک آموزشگاه حسابداری فنی و حرفه ای در تهران هستید و یا به دنبال آموزشی هستید که منجر به اشتغال و قطعی شود قطعا آموزشگاه ایده گستر ارقام بهترین گزینه برای انتخاب است. این مرکز آموزشی با اخذ مجوزهای لازم از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، از سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را آغاز کرده است و هم اکنون به عنوان یکی از معتبرترین آموزشگاه های فنی حرفه ای تهران شناخته می شود و تاکنون موفق به اشتغال کلیه دانش پذیران خود در این حوضه گردیده است.

آموزش حسابداری با مدرک فنی و حرفه ایی

اگر به دنبال کسب مدارک معتبر و بین المللی از یک آموزشگاه حسابداری فنی و حرفه ای در تهران هستید، قطعا آموزشگاه ایده گستر ارقام بهترین گزینه برای انتخاب است. این مرکز آموزشی با اخذ مجوزهای لازم از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، از سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را آغاز کرده است و هم اکنون به عنوان  یکی از معتبرترین آموزشگاه های فنی حرفه ای تهران شناخته می شود.

مزایای شرکت در آموزشگاه فنی حرفه ایی ایده گستر ارقام

  • اساتید ما از میان بهترین اساتید کشور انتخاب شده اند که با برخورداری از دانش روز و تجربه فراوان، از تخصص ویژه ای در آموزش نیروهای حرفه ای برخوردار هستند.
  • بی شک یکی از مهم ترین چالش ها و نگرانی های شرکت کنندگان در دوره های آموزشی ،برخورداری از امکان اشتغال در فرصت های شغلی مناسب است. یکی از مزایای اصلی  آموزشگاه در دوره  ارجاع دارندگان مدرک فنی و حرفه ای به بهترین موقعیت های شغلی ممکن در بازار کار است. در واقع این موسسه به دلیل ارتباط با کارفرمایان و دریافت پروژه های مالی می تواند پل ارتباطی خوبی جهت بازار کار بین کارفرما و کارجو باشد.

آموزشگاه فنی حرفه ای ایده گستر متخصص در ارائه دوره های آموزشی به اشخاص ذیل میباشد.

افرادی که به دنبال دریافت مدرک معتبر می باشند

  • افراد جویای کار با دانش حسابداری
  • کلیه افراد شاغل و در جستجوی دانش حسابداری و ارتقاء خود
  • آموزش فشرده  و سهل علم حسابداری مخصوص مدیران و کارآفرینان بنگاههای اقتصادی جهت گزارشگیری و ارائه تصمیمات دقیقتر
  • کلیه مدیران مالی و رییس حسابداری جهت به روز شدن اطلاعات حسابداری و مالیاتی