ثبت نام دانش پذیران در دوره

باتوجه به اهمیت حرفه حسابداری درموفقیت یا عدم موفقیت شرکت ها ، تجارت ها وکسب و کارها و با توجه به رشد روز افزون آمار شرکتهایی که ثبت می شوند اهمیت حسابدار مشخص می گردد و در دنیا زبا مشترک بین تجارتها زبان حسابداریست. بدیهی است که نیاز این رشته باعث بوجود آمدن گستره ی شرکتها، سازمانها، تعاونی ها و گردیده  است .

این رشته از نظر اشتغال در صدر تمام رشته ها محسوب می گردد و با یک نگاه اجمالی در صفحات آگهی استخدام در وب می توان به آمار گسترده جذب و استخدام حسابدار در سطوح مختلف ازقبیل  کمک حسابدار، حسابدار، حسابدار ارشد، رئیس حسابداری و مدیرمالی و… اشاره کرد .

از این رو دانش پذیران این رشته بسیار طیف گسترده ایی داشته و به زودی جذب ارگانها و یا شرکتها میگردند.

دپارتمان مالی و حسابداری موسسه ایده گستر ارقام با همراهی تیم متخصص و با تجربه با هدف اشتغال و کارآفرینی برای دانش پذیران در رشته “مالی و حسابداری” در خدمت دانشپذیران این رشته می باشد.

چه چیزهایی در دوره یاد می گیریم؟

نیاز به جزییات بیشتر از دوره دارید؟

سرفصل های دوره

در این قسمت لیستی از سوالات احتمالی شما و همچنین سوالاتی که با تجربه برگزاری دوره های قبلی پیش آمده را مطرح می کنیم. اگر جواب سوالات خود را نگرفتید لطفا تماس بگیرید.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت دوره

همین امروز می توانید با ایجاد تغییرات کوچک و سرمایه گذاری روی خود، آینده درخشان تری برای خود ایجاد کنید.این دقیقا همان کاری است که افراد موفق به طور مداوم انجام می دهند. برای پیشرفت شخصی، شغلی و برای اینکه بتوانید سرمایه گذاری موفقی روی خود انجام دهید، همیشه یک مهارت را در سبد یادگیری خود ذخیره داشته باشید. سرمایه گذاری روی خود به طور نقد و اقساط قابل انجام است.

ثبت نام در دوره

جهت ثبت نام در دوره فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا از مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام آگاه شوید.

ارسال اطلاعات برای ثبت نام

لطفا برای ثبت نام، اطلاعات شخصی خود را با دقت کامل پر کنید

مشخصات فردی

سوالات متداول

در این قسمت لیستی از سوالات احتمالی شما و همچنین سوالاتی که با تجربه برگزاری دوره های قبلی پیش آمده را مطرح می کنیم. اگر جواب سوالات خود را نگرفتید لطفا تماس بگیرید.

بعد از آموزش، مدرک فنی و حرفه ایی از سازمان فنی و حرفه ایی کشور صادر میگردد که مدرک معتبر و مهمی جهت استخدام میباشد.دارندگان این مدرک میتوانند به راحتی در کلیه سازمانها و ارگانهای دولتی جهت اشتغال مراجعه نمایند.

: بعد از آموزش ، در هر رتبه شغلی هستید مطمئنا رشد خواهید داشت و به جایگاه شغلی بالاتر ارتقاء پیدا خواهید کرد و به راحتی امکان درآمد بهتری خواهید داشت.

بعد از اتمام دوره در کلیه جلسات قانونی و مالیاتی شرکت خواهید نمود و کلیه دفاعیات مالیاتی را انجام خواهید داد.